Bloggtorka!

Ja de är precis va jag haft idag!!
Har inte hunnit, har jobbet sen varit på 5 års kalajs!
Lillebror har verkligen blivit 5 år idag! Helt sjukt,
känns som om de var igår Pappa ringde och sa att jag ännu en gång hade blivit storesyster.. ;)

Ja må han leva ja må han leva :)

Min underbara kasper.. :)


Här hemma på kvällskvisten har de inte hänt mycket!
de vanliga, kvällsmat och läggning!
Christian stog för kockandet idag.. Mycket skönt..
Sen la jag mig med Thilde och hon somnade på 5 röda..
Hon blir helt slut efter hon varit på dagis en hel dag...

Imon är de jobb igen, ska vara på folkets hus, och få köra lite skurmaskin :)
Idag har jag även fått umgåtts lite med syster! Vilket händer alltför sällan nu.. :(
Men de är så skönt när vi väl umgås..

Nej om man ska ta och göra klart allt för morgondagen..

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

hallå, det lät trevligt.

ja idag har det gått sju dagar och det skulle ta mellan sju till tio.. så hoppa VERKLIGEN på imorgon.

ska bort på onsdag så då lär jag ha en vagn, men man får ju tydligen låna en där ..men ja orka =P

haha.. håll tummarna hårt nu inför imorgon!

haha

2009-06-08 @ 21:43:18
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: sofie

Får du vara något mer på Grand då? =)

2009-06-08 @ 22:25:14
URL: http://sofieholmlund.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack för att ni kom idag gumman. Det ä så härligt när hela stora familjen är samlad. Kasper var så lycklig över alla presenter. Puss&kram

2009-06-08 @ 22:54:22
Postat av: Nadine

Hej. jo jag har en fråga, ska det inte vara något understreck i din mejladress? Kramar

2009-06-09 @ 15:02:21
URL: http://gustavsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0