Då var de gjort!

Japp då var stohandlingen klar ;) Skafferiet, kylskåpet o frysen är fullt..

Skrutt sover sen en stund tillbaka och jag har hållt på o plocka lite och fått i mig lite mat..
Hoppas på att Carro snart ska ringa så vi kan åka o sola.. :)
Känner att de var ett tag sen nu..

Sitter även o beställer lite kort, känns som om de är dags igen!
Tycker man beställer hela tiden! Men så tar man ju bara mer o mer kort också :)
Har även beställt lite magbilder, sen T låg i magen, tänkte att jag skulle göra ett litet mag-album..
Lite roligt för henne o se sen när hon blir stor och faktiskt förstår att hon legat i min mage :)

Ska även ta tagi scrapbookingen, ska ju göra ett mitt första året album..
Så bilder till de har jag också beställt..
Får väl se när jag får fingrarna ur röven o göra de..

Hje så länge

Kommentarer
Postat av: Tessa

Solar du när de e säsongsavslutning på DH...???

2009-06-16 @ 22:07:20
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: jonna

Åhh tack vad snällt ..

ja de är ingen fara , den får bli klar när den du kan o har tid :)

så skönt för dig att ha fått stor handla, de skulle de behövas här hemma också.

Kram

2009-06-17 @ 07:22:18
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0