Då var de gjort!

Efter att jag hämtat Thilde på dagis bestämde jag mig för att stanna ute..
Tog tag i städningen av bilen! GUD va skitig och äcklig den var!!
Men nu skiner den så fint!
 Skulle dock behöva tvättas men de får vi ta en annan dag!


Snälla varför alltid dra in mig i de?!?!?!
Jag vill inte ha nått med de och göra, och har aldrig brytt mig om jag ska vara helt jävla ärlig!
De är ditt liv, och dina bekymmer! Skydda inte denna person..
Lämna mig utanför!!
Och ni som inte vågar erkänna själva! SKYLL för fan inte på andra!!!!
Så jäkla glad att jag inte är där mer..


Dags att börja med maten!! :)

Kommentarer
Postat av: Marremus

Halloj! Nu är vi hemma resten av denna vacka och nästa. Kanske vi kunde ses en sväng! Kram

2009-06-09 @ 18:32:42
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Å vad duktig du var då.

Skulle nog allt behöva städa den där bilen invändigt (och utvändigt, haha) någon dag ;)

2009-06-09 @ 19:15:55
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Nadine

Okej jag provar skicka =) Kram

2009-06-10 @ 09:16:02
URL: http://gustavsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0