God Morgon

Fint och härligt väder idag med :) De gillar jag!!
Christian har nyss åkt till jobbet, jag och Thilde har käkat lite frukost, i
dag fick de bli lite mannagrynsgröt till frukost..
Mums.. ;)
Nu kikar hon på Pippi, hon ser inte så himla pigg ut :( ska ta febern på henne och se om de visar nått!
kanske bara är lite trött efter gårdagden då hon inte ville sova!
Utan hon fick vara med oss uppe en stund, och då brukar hon blir lite trött o hängig!
Blir nog en tidigt middagslur för henne idag!

Här hemma håller allt på att förfalla känner jag!
Usch de är så mycket som jag skulle behöva ta tag i!
Rensa, damma, och försöka få nån ordning i alla garderober..
Få undan en massa kläder som vi inte ska ha kvar osv..
Jaja, får väl ta ett ryck imon när Thilde är vid momo, brukar hinna med lite då ;)

Annars då? Finns inte så himla mycket o skriva!
Förutom att jag ser framemor KVÄLLEN som en TOK! :D

Dags att göra nån nytta!
Sen har vi lite ärenden på stan..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch, känner likadant med vårat hem, finns så jävla mycke som behöves göras, tror vi samlar på skräp här hemma!!;) Men de kan man ta när de blir regn o tråkigt väder,man får passa på o va ute när solen äntligen är här!:)

Hoppas du får en trevlig kväll!

2009-06-27 @ 22:57:58
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0