Har varit en hektisk men trevlig dag!

Oj oj, idag har varit en hektisk dag!! (som jag skrev tidigare)
Mary Kay partyt vart lyckat! Alla handlade iaf.
För mig vart de sminkborttagning denna gång! Har ju redan en foundation.
Men som sagt kommer inte sluta med mary kay produkterna iaf..
Dom är ju suveräna!! :)

Thilde somnade nästan på studs idag!
Efter en dag på dagis och lite party hon med, eller inte hon kikade så snällt på Pippi som verkligen är hennes favvo!
Varje gång hon kikar på den så blir hon lite ledsen när Pippis pappa ramlar överbord (eller va de heter)
Så dår får man förklara för henne att Pippis pappa kommer hem igen.. :)
GOA unge!!

Imon är de jobb och dagis som gäller
Thilde verkligen älskar att vara på dagis, :)
 De märks att hon stormtrivs med alla barnen och fröknarna!
Och de känns väldigt bra för mig och Christian..

De var väl allt!
En stor KRAM till alla mina vänner som jag inte hinner träffa så väldigt ofta nu när jag jobbar!
Men ni vet att ni kan nå mig på telefon!
Försöker ringa så gott jag kan jag också ;)

Nu ska jag och Christian ta och hoppa i säng ;)

Natti Natti!!


Kommentarer
Postat av: Nadine

Hej nu har jag skickat till dig på hotmail. Du kan väl kolla så du har fått ett mejl så skickar jag uppgifterna efter det. Hoppas allt är bra annars. Kramar

2009-06-11 @ 10:16:48
URL: http://gustavsliv.blogg.se/
Postat av: Jenny

Öööh de tror ja inte, för att få nån ersättning från facket måste man vara inskriven på arbetsf ! Det är ju de som är de jävliga man kommer inte undan

2009-06-11 @ 18:49:37
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej gumms.. Tänker på dig, och hoppas du har de bra med jobb och allt.. :) Vi får höras och träffas någon dag.. Ha de bra kram

2009-06-11 @ 21:34:41
URL: http:// jojjo85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0