Klar!!

Då var städningen klar!! Skönt..
Nu skiner hela huset.. :)
Behöver jag inte tänka på de i veckan, eftersom jag kommer jobba!
Så då får de vara till nästa helg!
De blir så nu när jag jobbar, jag orkar verkligen inte!

Ska snart ta och väcka skrutt hon sover!
Hon har ju varit vid momo inatt och de hade gått jätte bra, så på dagen har hon inte hunnit med nån middagslur!
Har haft för mycket och göra, är ju så kul vid momo..
Hon ville inte ens med hem när jag kom.. Haha :)

Ikväll ska jag måla lite igen i tvättstugan!
De går sakta men framåt, hehe ;)
Sen ska jag äntligen få börja med mitt nästa projekt, som jag längtar.

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Tessa

Ja jag har väl egentligen alltid varit så att jag inte "vill" ha barna i våran säng på natten, då får hon sova i sin. Och eftersom det funkat utan problem så har de aldrig ens kommit på tal att hon vill sova me oss. Så ja tycker att de e skönt!!

Däremot kommer hon alltid in till oss på morgonen å myser me oss i våran säng!!

2009-06-07 @ 17:03:09
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

hallå.

ja men absolut är dte viktigt, jag känner ju hur skönt det är att bara få vara med mannen eller helt enkelt själv från kl 19.00 varje kväll.

då hinner man andas och ta hand om sig själv på ett extra lyxigt sätt.

och självklart behöver man det, fast man är en mamma som älskar sina barn.



nej det går att "dra" ut armarna men dem sitter inte så bra då, så nu har de lixom dem bara därinne lite fint =)

noah satte jag ut armarna på idag och det såg bra ut.. men jolie.. haha



hoppas du haft en toppen dag och vad duktig du vart som städat!

kram

2009-06-07 @ 17:37:37
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Marih

Vi har testat flaskan en gång idag och de verkar ju ha gått bra.Hon får iof sig i sig maten snabbare i den än i den andra vi hade men ska iaf testa.Om inte annat kan man bara byta ut nappen.

Vi bytte till Semper Lemolac för de ska tydligen vara bättre för matsmältningen men tydligen inge vidare för lilla Amanda. Vi återgåt ill NAN1 så får vise vad som händerhåller tummarna

2009-06-07 @ 18:54:18
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Hanna

tack :-)

nee jag tror de kommer dröja ;-)

2009-06-07 @ 19:32:13
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack tack :-) Ses på onsdag!! kraaam

2009-06-08 @ 21:12:04
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0