Kvällstur

Efter vi hämtat skrutt i hagge så sov hon lite middag..
Även jag passade på att vila på soffan, har varit helt slut på dagen!
Denna värme som gör de, men men inte klaga den är underbar!
Just så underbar så att jag håller på att övertala min karl att införskaffa oss en pool :D
Får se hur de går med den saken!!
Men på nå vis ska jag väl lyckas ;)

På eftermiddagen kvällen åkte vi till råbroviken och hälsa på Jonny, Anette o Andre.
Tog oss ett dopp i de blå, och sen var de dags för en båttur i de härliga vädret..
Trodde inte Thilde skulle va så pigg på att sätta på sig flytvästen, men de gjorde hon utan protest! :)
Båtturen gick galant, :)

Lite Bilder

Satt först fram i båten med oss

 
Men de vara inte så himla länge!


Utan ville sen även köra båten.. :)
Mammas gullhöna!

Har haft en underbar helg med vänner, familj o släkt..
Nu ska jag ta och lägga mig!
Jobb som gäller imon och dagis för Thilde.
Bara denna vecka kvar för Thilde på dagis sen har hon semester med Pappa :)
Ska nog bli skönt för dom 2 att bara få vara med varann.
Själv ska man jobba, men inte lider jag för de.. :)
Jobba är kul, speciellt när man gått hemma så länge

Sov gott..


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilka fina bilder!



Vi lät henne gå utan blöja bara, och påminde henne då och då...

På några dagar så var hon utan hela dagarna förutom om vi skulle iväg nånstans, men nu är hon utan då också =)

Men tidigare har det INTE gått. Det var inte förrens hon själv var redo på nåt vis.

Pussar

2009-06-29 @ 06:35:57
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0