Pool sabotage!

Idag efter jobbet så kom Emelie och Melina på besök!
De vart lite fika, sol, bad och pool sabotage.. :)


Men de har varit full fart på dom hela dagen!
Eftersom poolen paja så tog vi fram baljan och de gick lika bra!
Så till helgen blir de att åka o inhandla en ny pool ..
Måste ju ha nått att svalka sig i! Baljan blir ju lite liten.. ;)

Nu på kvällen har jag bäddat rent i sängarna, vikt en massa massa tvätt!
Plockat blommor och ställt på altanbordet, och vattnat alla blommor.
Älsklingen har ägnat sig åt målning av fodren även ikväll..
De går framåt, tur att man har en envis karl.. :)
Sen när allt är klart med fönstren så ska jag börja måla min gamla byrå som jag fått av svärmor..


Nää om man ska ta och hoppa in i duschen, sen blir de sängen!

Sov gott!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack va snäll du är :-).. Ja det får ni gärna göra men hos mig bjuds det inte på kaffe i solen :-)..

Kramar

2009-06-25 @ 13:44:11
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja Jossan skulle sälja sin så då fick vi ett bra pris o köpte den, så himla smidigt o slippa leta o kanske åka långt o hämta en sen. Den är som ny.. aha ok va trevligt, då ska de shoppas eller?? Jo bara bra med magen, längtar efter att kunna känna h*n nu :-) o få den riktiga magen så man slipper känna sig lönnfet, hehe..sj'lv??

2009-06-25 @ 15:03:07
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

mm samma här..börjar redan växa ur alla linnen, gått fort denna gången, är såååå svullen.. Du vet ju inte ens hur jag ser ut, du kommer nog tycka att jag ser lite lönnfet ut, haha..sist du såg mig så syntes de inte nåt. Måste ses snart!!

2009-06-25 @ 20:02:39
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0