Regn Regn Regn!!

Kan de aldrig ta och ge sig?!?!?!
Nu har de regnat hela helgen och hela veckan, och de verkar som om de skulle bli så resten av veckan också!!
Visst jag ska jobba hela veckan, men ändå man vill väl inte att de ska regna hela tiden..
Kan ju faktiskt vara skönt o kunna sitta på altanen och bara njuta av lite värme!!

Nu på kvällen har jag hunnit med o skurat av alla golven.
Även målat lite i tvättstugan, så imon ska jag plocka ut allt och storstäda där!
Sen blir de lite små piff ;)
Har även dammat o donat lite inne på Thildes rum..

Så här vart de med wallstickerna jag köpte idag!

Thilde älskar pippisar som hon säger ;)
Så imon får hon sig en liten överraskning!

Nej nu är de dags för sängen!
Imon är de ju jobb och dagis som gäller igen!!
Ny vecka nya tag..
(ursäkta bloggen, de får vara tills jag fått insperation!!)



Kommentarer
Postat av: caroline

Hej!



Jag har försökt skicka ett mail md bilder o sånt till dej men det kommer bara tillbaks o så står det att det inte är levererat till din mail :(

Det gäller alltså det här med bloggdesign o ifall du orkar hjälpa mej...!

/Caroline

2009-06-15 @ 01:37:51
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0