Säckgång 2009

Jaha då har man varit på årets säckgång!
Skulle inte varit helt fel och få tagit student, bal och säckgång en gång till..
Eller ja jag gick ju aldrig säckgången, kände inte för de med magen i vädret..
Ja kära läsare då låg lilla Thilde i magen ;)
Så de vart en lugn och fridsam student för min del, men lika glad är jag för de..
För jag har ändå minnen kvar för livet.. :)

Syster Yster.. ;)
   
Antar att de flesta av dom här kommer att härja på trädgårn ikväll ;)
eller va tror ni..

Nu håller jag på o laga lite mat.
Får bli så enkelt som spagetti och köttfärssås...

Föresten var även in och smygkika lite på min ring idag, giiii!!
Den har kommit! Så den ligger och väntar på min hand, och jag väntar på att Christians ska komma!
Den skulle ju som sagt ta lite längre tid, men va gör man inte :)

Dags att plocka lite, diskmaskingen går för fullt!
Och snart tvättmaskinen ;)
Ska även måla lite ikväll också precis som igår så man kommer nån vart..

Puss hej!!

Kommentarer
Postat av: Nanna

Tror det finns både stora och små bokstäver.. Letade och letade, i varje butik jag va inne i så fattades det alltid nån bokstav till Melina, så ett tips är att beställa på hemsidan =)

Kram!

2009-06-03 @ 20:42:29
URL: http://nannalundstrom.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

ojojoj..



svar: å vilken tur att jag fick bli just den kommentaren dag dagen.

hoppas allt är bra!

kram

2009-06-03 @ 21:22:29
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tror du fick med min lilla syster på bild också=)

2009-06-03 @ 21:26:56
URL: http://carolinecarlsson87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0