Skit väder rent ut sagt!!

Usch va trött man blir på detta väder!!
Man blir seg och allmänt hängig och man får inte lust med nånting!!
Denna helg blir en ensamhelg tillsammans med Thilde..
Christian åker till torpet ikväll när han slutat jobbet :( Mindre kul men men..
Kan va nyttigt att få vara utan varann lite då o då :)
Jag och Thilde ska ha myskväll med massa gotte och snabbmat ;)

Dagen på jobbet gick bra.. :)
Jobb nu 3 veckor i streck sen får vi se om de blir förlängt ;)

Nää vika tvätt sen ska jag slänga mig i soffan med T och kika på Pippi..

Puss till er

Kommentarer
Postat av: Grannen

Kan inte annat än att instämma! Blir galen på det här skitvädret!:-(

Visst är det både skönt och nyttigt att vara ifrån varandra ibland;-)

Ha en skön myskväll!

:-)

2009-06-12 @ 17:37:30
Postat av: caroline

Hej!!



Vet du jag fick ett tips av en cissi (ceciliafrejd .blogg.se) som skrev att du är super duktig på bloggdesign o jag letar o letar efter nån som kanske skulle orka o vilja ta tag i o fixa min design? Jag har nämligen ingen aning om hur man gör..

Så om du är intresserad kan du väl höra av dej till mej :)



2009-06-12 @ 18:01:14
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0