Sömn Svårigheter..

Usch jag verkligen hatar att vara själv hemma, eller ja jag har ju Thilde!!
Men jag menar själv vuxen!!
Får liksom lite problem med att sova då..
Men ska snart krypa ner under täcket, där även Thilde sover ;)
Hihi ja hon fick sova med mig inatt :) Bara för att jag är en tönt och inte vill ha henne i eget rum när hon är själv!!

Har sutit och försökt lärt mig lite mer om bloggdesign!
Men tycker liksom inte jag hittar nån jätte bra sida :(
Nån som vet nån bra sida???


Har även klickshoppat lite ;)
Skulle kunna handla HUR mycket som helst!
Denna gång vart de från H&M, orkar inte lägga upp bilder på kläderna nu!
De får bli imorgon när tid finnes..


Sov Gott alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0