Svullen Arm!

Idag efter dagis så åkte vi hem till Gammel farmor o farfar o hälsa på!
De var evigheter sen vi var där så de var trevligt.




Söötast i hela världen.. <3

Idag var även Christian o Thilde till vårdcentralen!
Dom ringde 8 imorse från Thildes dagis o sa att hennes arm var jätte svullen.
Så Christian åkte dit och hämta henne och sen till solsidan..
De visade sig att hon fått ett bett och en allergisk reaktion..
Dom sa att de inte var nån fara, bara vi kolla febern lite då o då,
för om hon fick feber skulle vi åka in med henne.
Men hon har varit pigg och alert hela dagen..




Nej nu ska jag ta och göra ett ryck innan läggdags!
GUD har varit såå trött hela dagen! Usch!!
Ny dag och nya tag imon.. En lång dag på jobbet väntar..
Sen är de äntligen helg :)




Kommentarer
Postat av: malin

Stackarn, hoppas att skruttan piggar på sig.

Rasmus är jättekänslig mot myggbett och jag är allergisk mot getingar så jag vet hur det känns, så nu har jag laddat upp med medicin inför semestern.

Ha en skön sommar med familjen

kram

2009-06-25 @ 21:52:54
URL: http://4stkarlsson.bloggagratis.se
Postat av: mathilda

Thilde är så SÖÖT . Ja snart är den lille här :) Tyckte det va bara för någon vecka sen jag kissade plus ... Allt har gått så himla fort :)

2009-06-30 @ 13:19:03
URL: http://mathildalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0