Behövligt!

Ja jag somnade till på soffan och vaknade vid kvart i 3,
 av att Thilde satt i sin säng och tjåla för fullt..
Bara att masa sig upp ur soffan!
Men nu är de full fart påbåde mig och Thilde,
vi har käkat lite mellis tillsammans och nu ska jag ta och dammsuga!
Sen blir de lite dammtorkning hä roch var!
Stora toaletten ska få sig ett lyft också.. ;)

Anette, Jonny och André, nu vill vi träffa er och höra om eran resa..
Snacka om att man är avis!! Saknat er ju ;)




Och till dig min vän, finns här om du behöver mig!
Bara att ringa, de är tufft men du kommer klara dig igenom de..
Du är stark, och fundera inte så mycket utan ta tag i de som händer NU..
En KRAM till dig vännen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0