Bilder från villgott!


Felicia, sitter och äter! De var typ de enda hon gjorde idag.. =)


De enda jag gjorde var och tog hand om den här lilla godingen!
GUD han är ju bara för go! Skrattar och jollrar.
HELT underbart.. =)
Kina, är de ok om jag stjäl han? Hehe =)


Söta Saga var också och lekte med alla barnen..


Samuel, ja lik sin far!
De var länge sen jag träffade honom!
Han var de full rulle på..


Thilde hon spenderade tiden vid rutchkanan..
Och så fick hon en present av Samuel och Jonna..
Gissa??
En teletubbies film..=) Man tackar!
Äntligen en ny och kika på..

Senare kom ju Sara och Freja men hann inte få nått kort på dom,
inte på Melina heller!
För varje gång jag knäppte kort på henne börja hon grina..


Nää nu väntar sängen!
Huvudet bankar fortfarande, Faaaaan jag blir tokig!!!
Jaja! Får se hur de mås imon,...

GOD NATT allesammans!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack detsamma:)

2009-03-11 @ 07:36:33
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Samuel

Thilde hoppas filmen är bra,jag har aldrig sett den gillar inte dom.. därför fick du den av mig för jag vet att du älskar dom :)

Kram Samuel

2009-03-11 @ 08:47:47
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Grannen

Absolut ska vi ta en fika, har varit lite mycket sista tiden bara...

Vi ses!:-)

2009-03-11 @ 09:48:57
Postat av: Amanda

Men vilka söta barn. :o)

2009-03-13 @ 09:34:28
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0