BLÄ för snö!!!

Jäkla SNÖ!!! Jag som vill att VÅREN ska komma!!
Men nu ser de inte så ljust ut!!! Här är de ju HUR mycket snö som helst....
Jaja, bara att försöka hålla humöret uppe.

Imon bär de iväg in mot staden!
Thilde ska få sista sprutan kl 09:00, vilken jäkla tid då!!
BLÄ! Bara att ta sig upp i tid och göra sig iordning!
Sen blir de en vända på stan, inhandla lite nytt till damen...
Passar även på att kika in hos Hanna och Ebba på lite kaffe när vi ändå är istan...

Nu ska jag göra klar Thilde inför kvällen..
Sen blir de söndagsmys med Carro, Peter och Felix!

Ja Carro! Nu startar vi vårat NYA liv..
Vi kommer fixa de!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Emlan! jag har en tenta att skriva så jag hinner nog inte hjälpa dig just nu...jag blir ju som sagt besatt av designandet så jag kan inte slita mig när jag väl börjat med en! haha men sen när allt lugnar ner sig så. Men du är ju så duktig att grejja själv ju! Ha det så bra och hälsa familjen! Kram

2009-03-22 @ 18:24:49
URL: http://jennyerixon.blogg.se/
Postat av: Grannen

Ja du, nu börjar man ju faktiskt ge upp hoppet om en vår:-/ Hörde att det skulle bli nedåt - 10 grader i början utav veckan. suck

2009-03-22 @ 19:37:40
URL: http://dromisar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0