Lite bilder.


Mammas gull, redo för Ebbas kalas.


Blåsa ut ljusen!
Sen var de bara att äta =)


Oj! Men snart snart når jag så jag kan trampa =)


Stolt ägare till denna sjukt snygga trehjuling.. =)
Den fick hon av oss, helge(morfar), ivar och mari (gammel farfar och gammel farmor)


Fattar inte va de är för fel med min mage.
Den molar hela tiden, blir vansinnig! känns som om jag ska spy hela tiden..
Förstår inte!!! de är en obehaglig känsla.

Lite bilder från tacokvällen igår med familj Ringberg!

Kikar va Thilde gör..
Sötnos!

 


En trött Thilde, men vägrade att sova!
inte så konsigt efter att hon bränt sig..
Stackars liten.. Så hon fick vara uppe en liten studn extra och mysa i soffan...


Nää nu ska jag borsta mina gaddar och slänga mig isängen!
Imorgon är vi lediga från dagis och jobb..
Emelie, Melina, Fanny och Alicia skulle eventuellt kika ut efter lunch!
Så på förmiddagen blir de lite pyssel..

GOD NATT kära läsare!
Puss&Kram




Kommentarer
Postat av: Lill

Vi kan höras av imon om det går bra.?! Jag kan ringa dej om det går bra imon, vid lunch eller nå..?!=)

2009-03-08 @ 23:19:25
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Marih

Nej ingen trasig bil...men en lite trött karl sominte orkade med att åka iväg och shoppa..Men blev gjort lite ihop med en tjejkompis på kvällen...allt i sista minut :)

2009-03-09 @ 07:42:37
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0