En soft dag!

Då var man hemma, idag har de blivit en vilodag!
Eftersom mitt huvud var på väg att sprängas!
Så jag har legat på soffan hela förmiddag och sovit.. =)
Sen vid halv 3 åkte jag till grängesberg och hämtade Thilde,
och sen vidare in till stan för att byta ett par skor till sambon..
Då passade vi även på att svänga in vid Emelie och Melina och hälsa på..
fick lite kaffe, och barnen målade och lekte av sig!
Men mest tror jag de var gnäll hela tiden..
Haha =)
Som små liven!!
Och TACK till Alexandra som var så snäll och låna ut en klänning till företagsfesten på lördag.. =)
Ja jag, Christian, Jörgen och Sussan ska representera trä bygg och järn..
Ska bli riktigt trevligt..

Nu ska jag fortsätta med maten!
Idag serveras de korvstroganoff och ris.. =)

Till Jonna, Thilde premiära med filmen idag =)

Hej så länge!
Puss


Kommentarer
Postat av: kuklarsson

de heter inte "trä bygg OCH järn"

de heter TRÄ-BYGG-JÄRN..=)

2009-03-11 @ 18:00:47
Postat av: Anna

Jodå den har varit bra! Jag har jobbat & är hemma i smedjebacken, jobbar lite extra i 3 veckor. Hoppas din dag varit bra! & att huvudvärken försvann!! En till tävling hoppas jag på snart!! Min sida är såå tråkig!! Ha det bra!

2009-03-11 @ 18:04:46
URL: http://amnapamna.blogg.se/
Postat av: Anna

Ah.. Nu såg jag ju att du skrev att den släppt!!

2009-03-11 @ 18:06:11
URL: http://amnapamna.blogg.se/
Postat av: Jonna

Nej dom skulle kika ut senare om dom hade tid, för de var några släktingar som inte hade sett Ella..

Åhh hoppas hon gilla filmen :)

2009-03-11 @ 19:05:50
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja gud vilken galen dag det har varit, hoppas att morgondagen blir lika bra, alltid skönt att vara på topphumör:)

Drygt med huvudvärk:( Hoppas du slipper de imorn iaf!:-)

Ha en trevlig kväll!

Kram

2009-03-11 @ 19:26:30
Postat av: Sandra

De va från mig=)

2009-03-11 @ 19:26:59
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: alexandra

Hoppas dragkedjan håller sig där den ska ;)

& att ni får trevligt på lördag!

Kram

2009-03-11 @ 19:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0