Ett snabbt inlägg innan mat!

Ja idag så jobbade jag,
sen åkte jag in till stan och bytte ett par skor åt min sambo!
De hade blivit ltie missförstånd,
men nu är de ok igen.. =)
Efter de åkte jag vidare och hämtade skrutt på dagis,
 och hem till Christians farmor och farfar på fika..
Så satt jag där tills klockan slog 4,
hämtade upp Christian på jobbet och sen hem!
Och sen in i bilen igen och ner till stan för att hälsa på Carro och Felix,
 fick gott kaffe och lite kakor! =)
Tack gumman för pratstuden.. =)
Sen planerade vi lite inför sista helgen i mars,
om vi ska gå ut på fredagen eller lördagen!
Ja de visar sig....

Åkte in på affären för att köpa med lite kvällsmat,
och idag blir de stuvade makaroner och falukorv!
Vi varierar inte så mycket i detta hem!
Tycker jämnt vi äter samma mat, =)

Nää skriver mer sen! Om jag orkar så blir de en utlottning!
Så håll utkick..

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej!

visst är det tråkigt med allt tjaffs :-( Man blir så trött på det!

Jag kommer tyvärr inte på meandi partyt!

Kram

2009-03-12 @ 20:02:12
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/
Postat av: Marie

Har också klämt i mig makaroner med falukorv idagmums

2009-03-12 @ 20:49:39
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Marih

Ja jag är ganska nöjd.Men just nu är allt inburet till vårat sovrum då barnrummet kommer få agera gästrum nu till vår/sommar. Men sen ska jag nreda ordentligt!

2009-03-12 @ 21:42:46
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0