Familjen Annorlunda!!

Har legat framför tv:n och kikat på tv!
Familjen Annorlunda och nytt läge, fick sappa emellan.. :)
Näst sista avsnittet!
Jag som inte vill att de ska sluta!!
Sen efter de vart de duschen, fick ett ryck och börja plocka i badrummet..
Sen övergick jag till datarummet och rensa alla papper på databordet där!
Och nu har vi fått in månadens räkningar i pärmen..

Och imon är de jobb och dagis.
Får se om jag hinner in till stan och träffa Emelie, Melina, Johanna och Kevin.
De visar sig vad morondagen har att erbjuda..

Nu är de dags att krypa ner i sängen med älsklingen!
TACK för alla kommentarer idag..
KUL att så många läser min blogg..
Vet att de är några fler, men ingen kommentar från dom.

Sov Gott!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

okok va synd. Nu har jag tyvärr fullt upp tills vi åker på tor så vi får väl ses när jag kommit hem istället.

2009-03-31 @ 07:39:03
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

Fin bloggen blev !

2009-03-31 @ 13:52:30
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0