Fin fredagsmat.. haha :D

Jaha då sitter man här!
Gisas vad jag äter för kvällsmat då? Jo broccolisoppa, just god fredagsmat!
men va gör man inte.. hehe ;)
Christian och Thilde ligger i soffan och myser!
Jag ska snart ta och lägga damen,
hon måste ju orka morgondagen för då ska Moster och Manne vara barnvakt!
Själv ska jag ut och svänga rumpan med Carro!!!
GUD som jag längtat efter denna lördag!!


Nää skriver kanske mer sen!
By the way, skjutsade in Jenny, Johanna och Emmelie til stan nyss!
Vilket kaos de är ute!! Denna jäkla snö!!!
Nu vill jag ha VÅR!!
Ge mig vår!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha det så kul i morgon!

Kramar

2009-03-27 @ 20:50:35
URL: http://familjenjosza.blogg.se/
Postat av: Anonym

I am home. Tack för skjutsen..Johanna

2009-03-28 @ 03:18:05
Postat av: Hanna

Duktig du är!! Har du gått ner nåt då?

2009-03-28 @ 07:53:32
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0