Godmorgon Måndag!

Sitter just nu och dricker mitt morgonkaffe, Gott!
Har varit vaken sen 5 imorse!

Thilde valde att gå upp då men jag masade mig ut isoffan med täcke och kudde och la mig där,
Thilde skulle mysa i sin puff!

Idag stannade vi hemma från jobb och dagis,

Thilde var varm redan igår, och var imorse. Men nu är de bättre..

Men hon är ju såå snorig och lite hostig.

Men ringde dagis och hon sa att de är många nu som är de!

Så imon ska hon till dagis iaf..

Kan va skönt att få ha en hemmadag också.. =)

Vi ska RENSA tillsammans, Thilde är ju duktig på att hjälpa till!

Vi börjar med sovrummet..

Ska tvätta idag också! =)

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja ekonomin kan ju sätta stopp för en hel del, men man får lägga upp planer sen är de bara att spara =) Som sagt jag har haft min planering om tvättstugan i några år nu !!



Ska bli spännande å se när ni är klara med eran, alltid kul att se förändringar !



Hoppas ni får en lugn och mysig dag, de ska vi försöka ha.. Jag ligger på soffan och inväntar febern =/ Elias springer omkring som den lilla vildingen han är =)



2009-03-02 @ 07:54:41
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Lill

OKok, ja men vi kan komma=) Jag kan höra av mej när vi åker från stan då..Syns senare då.. =)

2009-03-02 @ 09:07:14
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Leonora

sv; härligt :D

jorå det går allt :D

gör du då?

2009-03-02 @ 09:48:07
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: lill

ja, de blir nog vid 13 ungefär. Hör av mej, är i stan nu!' ska kolla bussen så skickar jag ett sms sen!

2009-03-02 @ 10:25:39
Postat av: elineklund.blogg.se

kika in på min blogg och tyck till hur just du tänker.

finns livet efter döden och hur kan horoskop stämma in?

ja, nu behöver vi din hjälp.

www.elineklund.blogg.se ;>

2009-03-02 @ 10:44:08
URL: http://elineklund.blogg.se/
Postat av: Linda & Milton

ja fast jobb är ju bra, men det verkar ju inte så lätt att få i dessa tider. alla får ju sparken!

jag har "heltids"-ersättning från FK nu, så det optimala vore ju att bli gravid inom ett år och nio månader från Miltons födelse. då får jag behålla samma SGI... :)



hoppas det ordnar sig med ett jobb åt dig! :D

2009-03-02 @ 12:09:09
URL: http://miltonsvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

men snälla människa. sluta jaga efter perfektion. det enda du verkar göra är att städa. tillbringa lite mer med din söta dotter i stället för att jaga dammråttor som säkert inte änns finns.

2009-03-03 @ 20:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0