Jaha, en lista!

Var in på Jennys sida och hittade detta.. =)

Favoritcafé: Jadu, mitt egna kanske? Hehe ;)

Favorittidning: Allt för föräldrar (inte bara för att jag är mamma)

Favoritplagg i garderoben just nu: En tröja! sen är de eko!!

Byter gärna garderob med: Ja vem som helst, NÄSTAN
!

Vanligaste färgen på mina kläder: Svart och brun

Sminktips till allmänheten: Solpuder, i måttlig mängd!

Mitt rum [Lägenhet?] kan beskrivas som: Inte som jag vill ha de just nu!! (men sanrt va?)

Mig själv med tre ord: Städtokig, och stressad!


Jag tränar: på att blogga!

Jag ville bli när jag var liten: Florist


Nu vill jag bli: Florist. Har alltid älskat blommor!

Humör just nu: På bra humör

Är det nåt du absolut inte äter: Palt

Hur många kuddar sover du med: 2

Morgon- eller nattmänniska: Sover gärna lite längre på morgonen, men ingen nattmänniska iaf

Sparare eller slösare: Jag är slösare!! FY på mig!

Bästa film: har inte en aning! men vill se män som hatar kvinnor sägs vara bra!

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2, har 1 så vill ha en till liten bebis =)

Bio eller promenad: Promenad!, fast bio är ju också mysigt!

Är du kittlig: Ja

Största svaghet: Godis

Det här är jag bra på: Att STÄDA, och finnas till hands om jag har tid!

Chips, morötter eller godis? Godis

Stökigt eller välstädat? STÄDAT!

Kaffe, te eller inget? Kaffe så klart

Har du en besatthet? Barnkläder.. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa film: har inte en aning! men vill se kvinnor som hatar män, sägs vara bra!





Heter den inte "män som hatar kvinnor"?:P

2009-03-17 @ 19:06:04
Postat av: Hanna

okok ja ni får väl höra av er då..

2009-03-17 @ 19:33:55
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: mathilda

Jag har gjort det själv :)



Tack !! Ja önska mi lycka till , NERVÖS .

Kramkram :)

2009-03-18 @ 07:36:29
URL: http://mathildalilja.blogg.se/
Postat av: mathilda

Ja det går säkert bra :) Beställde en ny om en månad ungefär . Blir så sur :) Vågar inte köra upp i falun heller , huuh .. modiga dig :)

2009-03-18 @ 12:44:53
URL: http://mathildalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0