Kasst program!

Jag och Christian sitter och kikar på sanningens ögonblick!
Eller ja jag sitter ju här! haha =) Men de är väl ett kasst program,
vilka konstiga människor de finns alltså!!!

Imon är de dags för Thilde att få sista sprutan, sen blir de lite lek och mat på villgott.
Carro och Felix kommer dit och sen ska vi gå på stan och kika..
Jag ska kolla efter nått att ha på mig på lördag!
GUD va jag längtar, Japp de blir en krogenvända för våran del då. :)

Ska lägga mig nu!!
Sov Gott alla läsare..

Kommentarer
Postat av: jennifer

hej! jag har lagt till dig på facebook nu, så jag skickar över det imorgon. God natt på er!

2009-03-22 @ 22:38:48
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/
Postat av: Anna Lundh - Robinsondeltagare

Hej! jodå jag kommer fortsätta vara mig själv helt och hållet =) sen kanske man däremot måste lära sig bli lite tuffare och inte ta åt sig av dåliga/elaka saker som skrivs. Men mig själv kommer jag definitivt fortsätta vara =)

kram!

2009-03-23 @ 00:10:11
URL: http://annalundh.se
Postat av: Anna

Förlåt, det var bara ett dåligt skämt, det var mammas trosor, som råkat följt med mej hem! =)Men hade jag varit svart sjuk, kunde det ha slutat istor bråk, men jag kom på ganska snabbt att de var mammas. Ha en bra dag! De ska jag ha.. Ska snart på anställningsinterju.. pirrigt!

2009-03-23 @ 06:48:20
URL: http://amnapamna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0