Klädval!!!

Har hämtat syster på stan och gjort lite ärenden efter lunch!
Sen när vi nästan var hemma, då kör jag fast!!! SKIT!!
Men som tur var kom jag loss.. haha :)

Väl innanför dörren var de bara att rota i garderoben!
Jag själv tycker ju att jag aldrig har nått att sätta på mig!!
Men syster var ju som tur här och fick vara smakråd, så jag spatsera omkring här!!
NU äntligen har jag kommit fram till vad jag ska ha på mig!
Fick bli mina glansiga shorts, ett vitt långt linne och en knyttröja.. :) Blir nog bra!
Håret sitter i en knut just nu, men de tror jag att jag ska göra i ordning vid Carro...
Grabbarna ska ju basta så då kan vi ha lite tjejtid. ;)


Nää nu ska jag plocka fram lite till Thilde här så moster vet vad som gäller mot kvällen!
Hej på er!
Bilder kommer imon.. ;)
Ha en trevlig kväll!!!
De ska verkligen ja ha, som jag förtjänat de.. ;)

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

hoppas ni får de trevligt, fast jag skulle ju ge dig rådet att hålla dig undan alkohol om du nu ska va duktig o banta ;-) hehe

2009-03-28 @ 15:37:07
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Lalla

Hej gumman , när du har tid och lust , skulle du vilja hjälpa mig med bloggen igen då ? :) vill ha lite nytt :) hör av dig när du ser detta :D pusskram hej :D

2009-03-28 @ 15:52:04
URL: http://alexandralalla.blogg.se/
Postat av: Hanna

ne de tycker inte jag heller att du är. Förstår inte varför du ska banta från första början. ;-) Bara sa de att OM man nu går in för att banta så är ju alkohol onyttigt.

2009-03-28 @ 21:31:48
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0