Måndag och tandläkaren!

Jaha då var man hemma igen!
Och tillbaka i vardagen som består av jobb och dagis.
Men idag vart de en vända till tandläkaren för min del!
 JAPP tanden ska väck!
Dom kommer att dra den på tisdag nästa vecka!
De är så här att jag har bitit sönder en tand och gått med den tanden trasig för länge och nu har de blivit inflammation.
Så idag gav dom mig 5 olika bedövningar (kommer inte ihåg namnen) och skulle provborra!
Jag trodde jag skulle av smärta!
Så fick pencillin utskriven som jag ska äta i 10 dagar,
 men efter halva kuren alltså på tisdag ska jag tillbaka för att rycka tanden!
Fick pencillin pga av inflammationen!
De var TUR att jag kom in nu, senare hade de varit försent!
Och ja min vänner, nu vet vi varför jag haft huvudvärk!!! =)

Efter jobb och dagis åkte vi till Kina och barnen!
Dom härja på som aldrig förr!
Thilde och Felicia leker jätte bra tillsammans vilken är skönt! =)
Vi planera även lite inför IKEA resan, =) hehe
Ska bli jätte skoj..

Nää nu ska jag börja med maten så den är klar tills sambon kommer hem!
Hörs senare..
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Marie

IKEA är alltid lika skoj...har ni en bit till IKEA eller,tänkte mest på eratplanerande :p En annan är ju på de varuhuset minst en gång i veckanhehe

2009-03-16 @ 21:24:40
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0