POP

Då har man kollat in POP:s webshop!
Snacka om att de vart och klia i fingrarna!
Men just nu så tillåter inte plånboken att jag handlar.. Ska ju faktiskt till IKEA på lördag..
Och där i kring finns de ju lite klädaffärer så jag sparar mig tills dess.. =)

Nu har familjen fått i sig mat och Thilde sover!
Jag ska lägga mig i soffan och bara mysa med min kära sambo,
självklart ska vi kika på familjen annorlunda.. =)
Imon är de jobb och dagis igen!
Får se vad eftermiddagen har att erbjuda kasnke villgott?
Har inte bestämt mig ännu,
 men Johanna skulle dit med Kevin så de skulle va så skoj att träffa dom vilket var JÄTTE länge sen!
Men Johanna om ni vill får ni kika ut hit och leka vettu??! Nu när du är ledig.. =)

Nää later people..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumms.. Ska till vilgott i morgon, jonna och fanny skulle komma och kanske emelie.. vore kul om du kunde komma annars kan jag ses i veckan ;).. hur har ni det ? kram

2009-03-16 @ 21:10:08
Postat av: Lill

okok.. =) Ne du det har varit lite mycket nu så jag har inte hunnit.. =) Men det ska jag..Hihii

Jo det e bara bra med oss, men Emilia har feber.. Så det blir väll å vara hemma från dagis imon.!!

Hur är det med er?? Allt bra hoppas jag..=) Kram

2009-03-16 @ 21:32:49
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0