SOL!

SOLEN lyser!! Och blå himmel, men termometern visar -7 grader här. Mindre kul.. :(
Solen kikar iaf fram..
Nu ska vi snart sätta oss i bilen och åka mot jobb och dagis..
Efter jobbet ska jag till tandläkaren då rycker min tand!!
HOPPAS
verkligen inte att jag måste gå hem denna gång också för att inte bedövningen hjälper..

Imon är de dags för meandi party så de är storstädning på HÖG nivå som gäller på eftermiddagen på skeppmoravägen 20.. :)
Så då vet ni vad jag ska syssla med.. hehe ;)

Nej, klä på sig och åka var de ja!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-24 @ 09:07:05
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Du skrev ju att jag inte skulle :) Jag hinner nog inte göra en hel design, har ganska mycket i skolan.. Jag kan göra en header dock, om du vill..?



Kram

2009-03-24 @ 17:22:08
URL: http://johannaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0