Sommartid hej hej sommartid!!!

Wiiihooo!! Äntligen sommartid..
Känns helt sjukt! Vaknade klockan 10:00 imorse av att Moster & Thilde busade runt för fullt.
Men klockan var då 11:00, jaha bara att masa sig upp!
Har fått i mig lite musli, och ska snart dricka lite kaffe för att bli människa igen ;)
Igår var en trevlig kväll, dock inte musiken!
Vart faktiskt väldigt besviken på Rusiak o eye N I!! :( Men men!!

Tur att man hade trevligt sällskap,
dock inte så mycket dansande eftersom de inte spelades rumpamusik, hehe ;)


Nu ska jag dricka mitt kaffe och läsa lite bloggar!
Sen ska jag göra ett ryck här hemma..

Som de ser ut nu så ska jag och Kina på klädparty vid 5 tiden vid Tessa..
Beror på hur seg jag är..

Puss

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vart det inga bilder tagna när ni va ute? Skulle vara kul och se :)

2009-03-29 @ 17:00:23
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Jonna

Du menar väl att kl var 9 fast din klocka stod på 10 för att du glömt ställt om den .. jo men de var väl bra musik , tyvärr hade jag inge kul på solo men var ju nykter så..

2009-03-29 @ 19:42:15
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0