Första tandläkarbesöket imorgon!

Då har man precis duschat, känns lite bättre med huvudvärken!
Orkade inte med ett bad, sambon fick köra en helkropps klining istället.. =)
Inte helt fel de heller..
Vi har bara legat i soffan och pysslat om varann, MYSIGT..
Och kikat på familjen annorlunda, och nu spårlöst!

Imon är de ju jobb och dagis, men bara till kl 11, för sen bär de av in mot stan!
Thilde ska på sitt första tandläkarbesök kl 11:50, få se hur de går!
Om hon vägrar öppna munnen?!
Ja, jag HÅLLER tummarna att de går super bra!
Hon brukar ju inte vara så envis, hehe =)

Sen efter vi varit vid tandläkaren blir de en tripp till villgott.
ska möta upp Kina m barn, Emelie och Melina..

Nää nu ska jag förbereda väskorna inför morgondagen och lägga fram kläder!
Ja jag vet,
men jag måste så har jag de gjort på morgonen,
slippa stå och vela om vad hon ska ha på sig och fråga Christian va tycker du!
Haha, han blir bara irreterad!
Så de sköter jag på kvällarna!

Vi hörs imon alla läsare!
GOD NATT!
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: carolina

Tack!!! Jag måste oxå lägga fram kläderna på kvällen, annars skulle jag behöva gå upp i ottan =)

2009-03-09 @ 22:26:41
URL: http://linaw83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0