Tid! Va ä de???

Ja idag har man jobbat, de var riktigt mycket att göra idag! Så de var kul.. =)
Thilde har varit på dagis och hon har varit pigg,
men nu på kvällen vart hon grinig och lite hängig, men ser i munnen att hon är röd och irreterad!!
Så de är tänderna som spökar!! Så hon var fått lagt sig..
Hon var väldigt trött kan bero på att de vart en lång dag på dagis idag....

Håller på med maten, blir potatis och fiskgratäng.. Mmmm
Skulle ta tag i tvättstugan nu ikväll också men känns inte som om de finns tid!!
Hinner inte med nånting längre!!
Ghhhaaa blir vansinnig tvättstugan kommer aldrig bli klar känns de som... =(
Får se om energin kommer tillbaka efter jag fått i mig lite mat,
 så att man iaf kan flytta på lite saker, då kan man måla imon...
Min rygg har börjat värka också! Böjer mig fel hela tiden!!
Och de värsta är att jag kommer på att jag gör de.. Men gör samma sak igen ändå!!
Skulle va behövligt att gå till en massör!!!
GUD så skönt..
Ja nu har jag fått gnällt av mig och du har läst de..
De är skönt att nån kan läsa om mina bekymmer ibland, när jag inte har nån att prata med..

Föresten så var ju Hanna och Kusin Ebba här på eftermiddagen,
vi drack kaffe och barnen härja och lekte på..
Hanna fick med sig lite prylar hem så nu vart man av med lite,
 skulle ändå slägt upp de på vinden!
Kul att nån vill använda de.. =)



Imorgon är de jobb igen, om inte Thilde är sämre...
Nu ska vi äta..

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Jonna

hoppas ni blir klara snart i tvättstugan =)

2009-03-03 @ 19:45:29
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Patricia

Ja, vi är kanonnöjda! Ja jag vet, det var så jag fick idén :) Jag skulle aldrig ha vågat gjort det om jag inte sett det någon annanstans, det är ju lite annorlunda som du skrev. Men det är det som gör det snyggt, man behöver inte ha som alla andra :)

2009-03-03 @ 21:00:24
URL: http://patricia86.blogg.se/
Postat av: Isabelle & Nova

Hon fyller den 12:e, på min födelsedag haha ;) hon var beräknad till den 2:a, alla skojade om det hela gravideteten så kom hon då, skumt :) när fyller Thilde? Ja det blir ju det, så vet dom att dom ska bli syskon o så :) okej, ja det kanske är att föredra ..hur jobbar du nu då?

2009-03-03 @ 21:53:55
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/
Postat av: LINDA FALK

Ibland måste man få klaga livet blir bättre efteråt då . Du är inte ensam Kram Linda o Stina

2009-03-04 @ 08:29:30
Postat av: Marih

Ska till massören på tisdag ;o) UNDERBART!! Passa på så länge man kan,vi får det genom jobbet!!



Unna dig lite massage tycker jag!!

2009-03-04 @ 11:56:44
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Patricia

Tack tack! Ja, det är skoj! :)



Ja, men jag menade att jag bara sett det hos dom, har aldrig sett det någon annanstans. Så det är tillräckligt annorlunda, menade jag :)



Ha en bra dag du med!

2009-03-04 @ 15:02:23
URL: http://patricia86.blogg.se/
Postat av: Patricia

Ja, det ska bli himla mysigt! :)

För tillfället är vi inte intresserade. Vi vill inte börja köpa sånt än, vi väntar nog ett par månader till. Så om du inte fått det sålt till dess kanske vi kan titta på det :) Men då har du nog fått det sålt! Ska ni inte spara det förresten, är det inte dags för ett syskon snart? :)



Jag hinner inte plugga klart, har 1 och ½ år kvar efter mammaledigheten. Jag tar ledig 6 månader eller 1 år, har inte bestämt mig än.

2009-03-04 @ 15:46:31
URL: http://patricia86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0