Tisdag, tandläkaren och villgott!

Ja tandläkarbesöket gick väl så där! Hon ville inte öppna munnen,
 men som tur va så var de bara mest prat, så hon sa att de inte var nån fara!
Ville mest bara räkna tänderna,
Thilde fick en tandborste och var nöjd!

Vi tog vagnen och gick till villgott, en massa barn var de där idag! Riktigt skojsigt.. =)
Emelie, Melina, Merima, Saga, Jonna, Samuel, Sara, Freja, Kina m barnen
 och sen lite andra barn och mammor.. =)
Så barnen hade fullt upp..
Efter villgott promenerade jag och Kina upp på stan och tog oss en kik.. =)
Och nu sitter jag äntligen hemma!!
Huvudet bankar som aldrig förr!! Usch!!
Får se om de blir nå jobb imon, annars får Thilde åka till dagis ändå så jag får vila lite..
Känner mig inte alls pigg!!! =(

Bilder från dagen kommer senare,
om jag inte somnar på soffan!
Christian och Thilde är och hämtar mat, japp idag blir de Mc Donalds..
Nää måste fortsätta kika på unga mödrar nu.. =)

(Christian tatuerade sig idag också =)
Bild kommer!)

hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Lill

Låter som en trevlig dag förrutom huvudvärken då..!!=)

Hoppas det blir bättre med huvudet.!! Kram

2009-03-10 @ 19:10:30
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Lill

Hej.. Du jag tänkte på skötbordet, Du har inte sålt de eller..? Du kan få 850kr!!

Kram

2009-03-10 @ 19:24:31
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0