Åska!!!

Då har jag upplevt första åskan för i år.. :)
Jag som är rädd för åskan! Ja de är sant, usch tycker inte om den!
Speciellt inte när de blixtrar,....
Hoppas på att åskan tog med sig de fina vädret så de får vara fint resten av veckan och helgen..
Skulle väl inte va helt fel när de är ludvika marknaden...

Håller på med mat, idag blir de nudlar och wok!
GUD så gott och länge sen, min sambo är inte så förtjust i de, men idag får han hålla ut :)

Fick jobb imon också och även på fredag!
Körde ett litet jobbpass idag också, hjälpte Christa på apoteket, lindex och grand!
Imon ska jag vara på af, posten och telia..
Skönt med lite jobb,..

Ikväll är de greys igen! Får jag inte missa denna gång!!
Kanske hinner in och sola en stund innan :)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är inte heller förtjust i åskan men det har faktiskt blivit bättre sen ja fick Elias ... De går riktigt bra så länge inte åskan är alldeles ovanför !!



2009-05-27 @ 18:47:55
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0