Balfrisyr & Sunnansjö!

Åkte med syster till frisören i Sunnansjö för lite prov på balfisyr!
Jäklans vilken snygg syster jag kommer ha på balen, du kommer slå alla med hästlängder syrran!!
Ingen annan kommer vara som du.. ;)
Sen vart de lite tokigheter på hemvägen i bilen.. haha :)

När jag kom hem hade älsklingen lagat mat, gud så skönt och slippa de.
Sen vart de nattning och de gick kanon..
Imon ska Thilde få gå på dagis och jag ska göra ett rejält ryck här hemma!
Måla, städa, tvätta och rensa..
En riktigt trevlig tisdag.. ;)
Kanske får lite besök av Cissi och Alva också, hoppas hoppas..
Vi har ju som sagt massa att prata om ;)

-vill ha onsdag-

Dags att kika på ballar av stål!

Tjohej!


Kommentarer
Postat av: jonna

Ja de tror jag också, det kommer bli kanon fint

när du väl är klar..

ja eller hur , man vill liksom ha de gjort på

en gång :)

ja jag har skickat till din mail nu...

så får vi se vad du hittar på..

tack.. kram

2009-05-19 @ 08:11:53
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Anette

Vad fin din blogg är.Tycker du är så duktig.

Om du får tid över får du gärna fixa min igen =)

Kram

2009-05-19 @ 08:22:16
URL: http://sufflet.blogg.se/
Postat av: jennifer

hej!

Oja det skulle vara jätte snällt med en ny. Kanske om vi skulle vänta till pyret var här. Vill ju också ha med den på bild :)

Kramar.

2009-05-19 @ 09:18:30
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0