En utedag med Thilde & Kasper

Idag kom lillebror/morbror pappa/morfar på lite besök.
Var fika och en massa utelek.. ;)

Stora killen nu ju :)
Så duktig på bandy!


Thilde sprang omkring med en krita som man kan rita med på vägen :)
De tyckte hon var skoj!


Leker så snällt tillsammans.. <3 mina favvisar

 
Mitt verk ;)
Sen hoppa vi lite hage jag och lillebror.. ;)


Christian greja lite med bilen..
Ja detta är våran nya extra bil föresten.. :)
En skoda pickup!
Perfekt andra bil ;)



Pappa la över lite bilder på datorn från balen igår!
Så här kommer lite fler bilder på syster o Sandra

Stor helbild på syster..

 
Brudarna i kasttjärnsparken innan avgång.. :)



Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

vilka fina bilder =)



ja ska bli underbart med ny vagn, det blir en emmaljunga, liknande den vi redan har men med svängbara hjul!!!

halleluliah!!!

haha, twin cerox 360 heter den =)



jag är lite så att jag måste ha barnen emot mig och då eliminerar man rätt många vagnar på 1 sekund. men jag är toppennöjd med den vi har -förutom just det med hjulen. så jag tror jag kommer älska denna!!



nej precis man har inte så stor koll innan man testat =)

vad köpte ni för vagn nu? =)



hoppas ni haft en trevlig helg. kram

2009-05-24 @ 20:30:08
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0