Fy sjutton!!

Förstår inte hur jag jämnt kan bli hungrig denna tid på dygnet??
Är de för att kroppen ställer om sig nu när jag börjat jobba??
Vi brukar ju äta kvällsmat mellan 18:00 och 18:30, fattar inte!!
Får väl ta mig en mackbit eller fil o flingor..

Imon är de jobb igen, sista dagen på veckan!

Tycker bara veckorna susar förbi! Man hinner ju knappt tänka på vad deär för veckodag!
Imon ska jag jobba tillsammans med Mikaela på folkets hus, ett riktigt roligt ställe..
Ska även bli kul att få vara med hela långa dagen och se hur en heldag går till =)

Ihelgen blir de lugnt, lillebror kommer hit på lördag och ska spendera natten vid oss.
Pappa skulle nämligen till jobbet och inventera så då får han mer än gärna sova här!
Var ju evigheter sen..
Min lilla lillebror, tänk att han snart fyller 5, helt sjukt..
Förstår inte vart tiden tar vägen?!?!?!
Tyckte de var nyss jag satt i skolbänken på högstadiet och fick ett sms om att jag fått en lite lillebror..
Ja helt otroligt..

Nää om man ska fylla magen med nått innan man ska sova..

Puss & sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så jätte mycket för hjälpen, blev supernöjd =)

Kramar

2009-05-08 @ 07:30:02
URL: http://familjenjosza.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hej!

Jadu, jag har inte tänkt nå på nå priser, men inte är dom dyra inte. :)

Klart du får lämna önskemål.. bara att önska så ska jag se vad jag kan göra. :)

kramkram

2009-05-08 @ 15:07:50
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0