Godmorgon Hagge!

Solen skiner och de är underbart väder.. :)
Jag och Thilde sov till kvart i 8 idag, riktigt riktigt skönt må ni tro.. :)
Har ätit en riktigt god frukost med rostade mackor, ägg, kaffe och messmör..
Haha vilken blandning...

Mamma och lillesyster Marion åkte tidigt imorse, Marion till stallet och mamma till Falun för återkontroll..
Och för att få nytt bandage runt tuttarna..
Ja de är ingen hemlis längre min mamma har förstorat sina bröst, och de vart jätte bra.. :)
Eftersom hon dock inte hade några sen efter hon fått alla sina 3 barn, så har hon sprarat till de..
Ingen överdriven kupa utan en fin kupa.. :)

Snart ska jag och Thilde masa och ut i solen och ta en promenix ner till haggeskola
vi ska gunga och leka lite i lekparken.. :)
Lånar med mig syrrans kamera så bilder kommer..

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Tessa

Ne Roger sa att ja får ha koll på barna så grejjar han. Å man kan ju inte släppa ögat från Mathilda en sekund nu när vi har dammen...

Långtidprojekt vetti fan om de e. Ska bli klart så fort som möjigt. Kommer väl ta lång tid nu i början när han inte har semester, men bara han får de så kommer de gå snabbt, då komemr han hålla på hela dagarna.... Ska ju hinna me altan + soldäck i år oxå! Så allt ska försöka bli klart nu innan semestern är över!

2009-05-02 @ 10:56:18
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0