Grillkväll

Ja de blir de här hemma..
Fam Ringberg är här o vi ska grilla lite korv :)
Sitter även med slingblondering i huvudet, får se vad de blir denna gång..
Hoppas på bra resultat, eftersom de kom fram så pass mycket mörkt hår när jag klippte mig!
Imon har vi mammor bestämt oss för en turpå marknaden,
Peter jobbar o Christian ska klippa gräs och köra av med trimmern..
Så då flyr jag och Thilde fältet, hoppas på att Cissi och nån utav barnen också blir med in :)
Skulle vra trevligt vännen...

Nej dags att ta fram de sista, ska snart skölja ur håret också..
Kort kommer..

Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Michaela

Tackar =) det är millblomskan som fixar den!! Adressen finns på min sida!!

2009-05-30 @ 06:34:19
URL: http://majkensnaknaliv.blogg.se/
Postat av: Cissi

Pung! Jag glömde helt bort att ringa imorse... Hoppas ni hade trevligt!

Själv har jag tappat rösten.

Puss

2009-05-30 @ 14:13:42
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0