Idag vill jag vara en virvelvind!!

Sitter med mitt morgonkaffe!!
T är på dagis idag, och de behövde verkligen hon, vi blir bara osams hela tiden..
Och jag känner verkligen mig som en as kass mamma som bara tjatar och tjatar!!
Thilde gör inte så, inte där, akta, ajaja, men blää.. Usch alla dom orden hela dagarna långa!!
Så de var på tiden för en dag på dagis!

Själv ska jag ta och rensa rensa och åter rensa!
Måla, tvätta och städa!
Ska gå som en virvelvind i hela huset idag hade jag tänkt.. :)
Ska även ta tag i datarummet, rensa och försöka få nån ordning!
Ställa in extrasängen där och göra lite myspys ;)
Så man iaf kan visa folk att vi faktiskt har tre sovrum och inte 2.. Hehe ;)

Kanske är dags att börja?
Wish me luck..


Kommentarer
Postat av: jonna

Lycka till med allt det du ska göra idag :)

ja ,titta på det du så kan du överraska mig sen:D

ha de en bra dag.

2009-05-19 @ 09:19:19
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja helt snurrigt. Kommer nog inte bli lättare att förstå bara för att den är ute ur magen sedan heller =)



Tack det samma!

2009-05-19 @ 09:49:51
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0