Lite äventyr med Thilde

Jag och Thilde var iväg på lite äventyr efter lunchen..
Vart en tripp till dollar, rusta och jysk..
hittade lite smått o gott..
vägkritor, pippi film, teletubbies film och sen vart de ett fotoalbum till alla våra kort som fortfarande ligger i kuvert :(
Så nu ska jag ta fingrarna ur rööva nån kväll och pyssla med de ;)

Christian är som vanligt hos Totto, konstigt va??
Så jag och T får roa oss själva, men vi börjar ju faktiskt bli rätt bra på de nu..
Förstår inte men de kokar i mig! Jag kan bli så arg ibland!!!
Får se om jag och T åker till Grängesberg och hälsar på Angelica och Lowa...
Behöver prata och bara komma härifrån en stund..

Nu blir de lite kaffe för att lugna nerverna!!

Hej o Hå i de blååååå


Kommentarer
Postat av: Jossan

Heej!

Varför har du inte telefonen på?

Du jag Erica o Thilde skulle ju fikat o pratat idag! :P

Hoppas du har lugnat nerverna..

Puss! <3 /Jossan

2009-05-16 @ 17:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0