Lite bilder!

Ja för en gångs skull unna jag mig lite produkter till håret från frisören!
Händer ju inte ofta kan jag ju säga!!


Silver balsam, spray och sen fick man shampoo på köpet ;)


Passa på att fota Alva när jag var och hälsade på Cissi!

Ja ni må tro vad jag försökte få henne o skratta!
Men utan resultat.. Sötis!


Sen ville Alva ha lite mat!
Måste ju vara mätt när man ska ta en promenad och hämta syster på dagis..
TACK för fika/prat stunden idag Cissi och lilla Alva..



Nu väntar sängen!
God natt, fast jag redan sagt de, hehe :)
 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha! Alva ser verkligen chockad ut =)

Tack för sällskapet vännen.

Pussa

2009-05-26 @ 20:00:26
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0