Onsdag = Greys :)

Då var man hemma, och nu har jag ledigt igen imon och fredag!
Visst de är skönt men jag vill jobba jobba jobba.. :)
De är så skönt att ha nått att åka till varje dag, och sen komma hem...

Snart dags att börja med kvällsmaten, sen ska jag stryka lite till kvällen, måste få upp gardiner i köksfönstret nu!
Har haft lite problem med valet, eftersom de nästintill bara går och ha vita i mitt kök!
Våran bård är ju så mönstrad så de matchar inte med nått (bården är inte vårat val)
Men så småningom kommer köket få nya tapeter, men inte än!
Jag är glad att jag har ett hus iaf.. :) Ska inte klaga!
Den senaste veckan har jag verkligen kommit på mig själv att de hjälper inte att hela tiden säga hur mycket man vill ha och ha!
Och jag känner mig redan bättre, dels har jag slutat att städa hela hela tiden!
Visst plock m disk och tvätt kommer man ju aldrig undan!
Men allt känns så mycket skönare,
 har inte alls ont i magen längre heller!! :)

Nää om man ska göra klart maten tills älskling nr 2 kommer hem :)
Ja just ja de är ju greys ikväll också :) MISSA INTE!!!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0