På kaffe vid Carro

Bloggar hemifrån Carro..
Har slutat jobbet nu och strosat omkring på stan lite,
hittade äntligen limegröna tabletter till vardagsrummet..
Kommer passa så bra ihop med gardinerna.. :)
Sen var jag in på lindex en sväng, men tycker dom har samma gamla hela tiden,
nått enstaka nytt plagg!!!
Får bli en tur till borlänge när lönen kommer ;)
Alla i familjen behöver lite nytt till sommaren..

Nu ska jag o Carro dricka lite kaffe och äta wienerbröd som jag köpte med mig!
Sen hem och byta om och vidare till Grängesberg för utvecklingssamtal på dagis :)


Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Gud vad gott.

Jag ska smaska rejält idag jag också, lite glass, ost och kex å innan det en massa god mat =D

mm mm mm, karln fyller år.. så det blev ett jäkla käkande idag, hehe.



jasså, där ser man.. ja det ska bli en sån himla befrielse.

längtar!

jo då, det löser sig med bilen.. den ska bara lagas lite =)

2009-05-11 @ 16:09:59
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Lill

HIhii, du är la in på Lindex för ofta.. ;)

Gick det bra på utvecklingssamtalet?=) Kraam

2009-05-11 @ 18:26:58
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0