Solen lyser och en ledig tisdag!

Håller tummarna på att solen vill vara framme hela dagen!
Och att de kommer vara lite värme ute...
Vi är nämligen lediga idag ;)
Känns konstigt att vara hemma när man jobbat! 
Men ska bli skönt och få vara lite med Thilde, tycker inte de är kul när hon är på dagis så mycket som hon är!
Vilket hon inte lider utav men ändå! Man har de i baktankarna hela tiden!
Hemmafru skulle inte vara helt fel, fast jag tror att man skulle bli rätt så trött på de efter ett tag!
Jobba, träffa människor och tjäna pengar är inte helt fel de heller :)


Köket och tvättstugan är kaos just nu!
Har ju plockat och grejat, så idag ska jag färdigställa lite smått och gått!
Få upp en hylla i tvättstugan och rensa i mina skåp därinne,
får se om jag får ihop lite roliga grejer, så kör jag de till loppis.. :)

Nää om man ska hänga liter tvätt, så man blir klar med tvättandet!!

Ha en fin dag i solen!
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!! Jag är också lat när det gäller promenader, men det ska det bli ändring på!!

Cayennes föräldrar har bott i grängesberg dom flyttade därifrån förra veckan så nu bor dom i söderbärke. Cayenns mamma är ju min krilles storasyster. Och Cayennes farfar ägde stopet innan dom nya ägarna tog över. Ja visst är det fint namn.



Hoppas vi får sol och värme snart!!



/ANNA

2009-05-12 @ 08:20:27
URL: http://pergenius.blogg.se/
Postat av: Lill

Nej jag blir inte inlagd där..!!

Vi ska bo där nere när de är dax..!!=) Kraam

2009-05-12 @ 09:19:20
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0