Soliga Söndag!

OM första natten i växasängen.
Natten gick kanon bra!
Är så stolt Thilde har sovit hela natten i sin säng.. ;)
Stora och duktiga tjejen!!


Idag så tror jag denna dag få stå för lite trädgårdsarbete..
Rensning är ett måste i mina land, kanske ska ta och plantera lite också :)
Åka ner och köpa trädgårdsredskap o frön måste jag i vilket fall göras..
Sen kommer även Jossan och Erica på besök..
Erica åker ju imon till Göteborg och börjar jobba..
Kommer sakna dig gumsan..
Avis som tusan är jag också, hon ska jobba på lisseberg..
Vilken TUR att jag och Jossan ska åka dit en helg på semester då :)
De ser vi verkligen fram emot, de blir i juli...

Jag och mina gummor!

Nää lite mer kaffe på de här sen dra på sig kläder!
Christian ska på vägmöte och göra så vi får en bättre väg här i skeppmora ;)
Hehe


Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha ja jag förstår knappt själv hur vi orkar :P

Vi var först i stadsparken och lyssnade när Jeppe och hans band spelande och sen var vi på trägårn och svängde våra lurviga :)



Kram kram

2009-05-17 @ 11:10:27
URL: http://jennyerixon.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hej!

ja det vore trevligt :) Gumman är lite hängig nu men på torsdag eller fredag kanske, passar det?

Kram

2009-05-17 @ 11:52:47
Postat av: =)

stavas liseberg emelie..

2009-05-17 @ 18:41:03
Postat av: Hanna

va roligt att de går bra med växasängen!! :-)

2009-05-17 @ 19:21:19
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0