SOMMAR, och marknadsdag!

Åhh jag bara älskar detta vädret!
man slipper jackor och mössor och tjocka skor!
Idag blir de kjol, linne och sandaler ;)
Vi ska åka in till stan och möta upp Carro o Felix,
 sen ta en promenix ner på stan för att kika vad marknaden har att erbjuda i år!
Antar att de är lika som alla andra år, brukar ju vara så!
Men lite marknadsgodis ska vi ha med oss hem,
och sen ska vi åka en massa massa karuseller ;)

Christian ska vara hemma och fräscha upp gården!
Klippning av gräs sen trimmning! :)
Nu är de ett måste, ser ut som en enda stor äng här hemma nu ;)
Och eftersom att min sambo tycker om o klippa gräset så lämnar jag de uppdraget till honom!!
Syster hjälpte mig i går med slingor, carro fick smeta i färgen och resultatet vart super!!
Är jätte nöjd!

Dags att sätta lite fart!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer och Andreas

Hej! Jag tänkte höra om du har tid och lust någon dag om du kunde hjälpa oss med en ny header?

Kram

2009-05-30 @ 18:09:43
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det vore jätte snällt. Vill ju att sessan ska vara med :)

Ja jag tror att jag såg skymten av er, men det är så mycket folk så det är svårt att hinna känna igen alla :)

2009-05-30 @ 21:06:56
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0