Söndag, God morgon på er!

Idag vaknade jag kl 05:45 av att de var nån som sjöng ute i vardagsrummet..
Traskade ut och såg att kasper satt i soffan helt klar vaken...
Frågade varför han satt där!
Jo han skulle vara vaken sa han, nej sa jag de är alldeles för tidigt!
Men han protestera, så jag slog på tv:n och traskade tillbaka till sängen...


Thilde sov iaf till halv 8, riktigt skönt!
Men sen hon vaknat har de varit full fart må ni tro..
Och GISSA vad Thilde gjort här på morgonen, JO hon har cyklat HELT själv på sin trehjuling..
Mammas duktiga tjej :)
Hon har väl inspekterat hur morbror gjort.. ;)
Så stolt.. :)
Tänk va dom lär sig mycket ui denna ålder..
Inte undra på att dom har tid att ta de lugnt en enda sekund...


Ska ta och hoppa in i duschen efter jag fått i mig mitt morgonkaffe..
Så jag får bli människa igen ;)
Sen ska vi ta en cykeltur, har ju lovar Kasper..
Sen hinner vi inte så mycket mer för han ska ju på 5 års kalas sen ;)


Dags att göra nån nytta!
Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

hoppas ni får de trevligt på kalaset.. va kul att hon cyklar..

2009-05-10 @ 09:22:50
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åååhhh, mina älsklingar. Vá fina de är!!! Kasper är så nöjd med sin övernattning. Tack för att du ställer upp gumman, älskar dig //Marie

2009-05-10 @ 20:19:14
Postat av: Anonym

Åååhhh, mina älsklingar. Vá fina de är!!! Kasper är så nöjd med sin övernattning. Tack för att du ställer upp gumman, älskar dig //Marie

2009-05-10 @ 20:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0