Söndag, och snart dags för sängen!

Har plockat udan för kvällen, och även fått fram allt som ska med imon till dagis och jobb!
Ätit god mat, och bara myst med Thilde på kvällskvisten..
Hon var ju med Jonny, Anette och André till Grängesberg på eftermiddagen och kom hem vid halv 7..
Så hon har haft en hel eftermiddag tillsammans med dom, vilket jag vet att hon älskar :)
Medans hon var med dom passade jag på att fortsätta min rensning i min garderob!
Riktigt behövligt kan jag lova!
Så nu har jag plats för en massa mer kläder.. ;) Bra va??
Hehe, tur att de kommer lite på posten iveckan.. ;)


Nu hittar man de man söker igen!!




Duscha sen sängen!
God Natt... <3


 


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ser att du gillar skor =)

2009-05-04 @ 12:04:44
URL: http://pergenius.blogg.se/
Postat av: nadja

vart har du köpt den garderoben? :)

2009-05-08 @ 19:52:49
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0