Trevlig Måndag!!

Då var man hemma efter en dag på jobbet..
När jag ändå var i Smedjebacken passade jag på att åka ut till Hanna och Ella och hälsa på.. :)
Drack kaffe och gosa med lilla Ella, gullungen.. ;)
TACK Hanna för kaffet och pratstunden, alltid lika trevligt..
Sen åkte jag vidare till biblioteket och hälsa på Marie..
Och så mötte jag Jonna, och ringde Jossan för att få kika på hennes lägenhet!
Du hade de jätte fint gumman... :)
Var kul o träffa alla.. Blir ju som sagt inte så ofta..


Ska snart ställa mig och skala potatis inför kvällens mat.. :)
De blir potatis och ugnstekt falukorv.. Mmm..


HejHopp!!

Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hallå.

Ja nej det där med dinglisar ..phu

Dem lär man veta vart man har!!

Jesus, vart SÅ glad när vi hittade den att jag nästan ville hoppa högt.

Haha.

Hoppas du haft en bra start på nya veckan. Kram

2009-05-04 @ 18:51:49
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Jossan

Tack för titten gumman.

Hoppas vi hinner ses på torsdag!



Puss <3

2009-05-04 @ 19:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0