I Rensartagen!!

Har käkat lite lunch för en stund sen..
Sambon är ute och tvättar och grejar med nya 2:a bilen ;)
Ja vi har faktiskt skaffat oss en till bil :)
De är ju ett måste nu när vi har jobb och jobbar på olika ställen..
De ska bli riktigt skön.. TUR att mamma varit snäll o lånat ut sin bil. Thanks.. :)

Thilde ligger o sover middag,
men när hon vaknar ska hon få följa med Jonny, Anette och André
till grängesberg och fira Anettes mamma som fyller 62.. GRATTIS till dig Gunvor.. :)
Så då får man lite egentid, ska fortsätta rensa i min garderob som jag påbörjade tidigt imorse..
Mycket mycket kläder som ska kastas och en del som mamma ska få!!!
När jag även är i rensartagen tror jag faktiskt att jag ska ta tag i datorrummet IGEN,
som blivit ett brötrum ännu en gång!!
Fattar inte, vart kommer allt i från????

Bjuder på lite bilder från morgonbesöket vid farmor.. :)


Farmors valpar har blivit stora nu :)




Måla är kul!


Sen cyklade vi hem för att sova middag och äta!

Nä nu ska jag fortsätta med rensningen!!
Hej o hå!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0